..och jag sänder en tanke till dig som ligger sömnlös inatt

Jag lyssnar på Melissa Horns ljuva stämma och vackra låtar och irriterar mig på min värdelösa dator som knappt fungerar. Det har regnat bokstavligen hela dagen, vilket har varit mer eller mindre deprimerande. Det enda som har hänt idag är psykologi. Jag försökte ge blod, men de ville se pass, student id kort var visst inte nog, så det blev inget med det. Efter lektionen sprang jag runt i Auckland en stund. Sen var det free feed på WSA. That's it! Annars har jag legat i soffan och läst min bok, på snäppet till att somna. Helst hade jag släckt lampan, somnat och sovit ett par dagar. Istället ska jag kila över till Forte Convenience Store och köpa juice eller någon form av vätska och choklad. Jag jobbar fredag, lördag och söndag. Det enda bra med idag är nog att det är löning.

Bara en sån seg dag med skitväder och ingen energi whatsoever. Det är ett under att jag lyckades ta mig till Domain och springa lite ens.

Så vad gör man en dag som denna? Det lutar åt att läsa artiklar och försöka vara produktiv. Om nu datorn bestämmer sig för att fungera.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0